piątek, 16 lutego 2018

Najlepsza czapka.


Nigdy nie sądziłam, że kiedyś powiem, że jakaś czapka jest moją ulubioną.
Od zawsze nie lubiłam chodzić w czapkach, aż do chwil i gdy założyłam tą :)

Zrobiłam ją popularnym ostatnio wzorem kłoskowym, który idealnie nadaje się na czapkę i jest bardzo łatwy.
Czapkę zrobiłam drutami nr 4 na żyłce, na okrągło.
Do jej zrobienia wystarczył mi jeden 100g motek włóczki Everyday Himalaya. Jest ona miękka, ciepła i jednocześnie lekka. Dzięki temu włosy po zdjęciu czapki nie są "przyklapnięte". 
Kolor włóczki jest zdecydowanie mój :)
Do kompletu powstał też kłoskowy komin. Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu.


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne robótki. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy z nas ma taką ulubioną czapkę i ja jestem zdania, że jest to naprawdę świetna sprawa nosić nakrycia głowy. Ja zdecydowanie za każdym razem zamawiam nowe czapki i kapelusze z https://hatfactory.pl/ gdyż bardzo się przekonałam do ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujący wpis. Świetna robota

    OdpowiedzUsuń