piątek, 29 września 2017

Szydełko w roli głównej

Moja na nowo odkryta miłość do szydełka nadal trwa i dzięki niej powstały kocyki z włóczki Everyday Bebe, która idealnie nadaje się na kocyki, jest miękka i nie mechaci się.

Jeśli chcecie zobaczyć jak  zrobić wzór, zygzakowy z niebiesko-białego kocyka, zapraszam na mój dopiero raczkujący kanał YouTube :)

 

 

  Natomiast ze sznurka zrobiłam dywanik i podkładki. Użyłam cienkiego sznurka o średnicy 3mm. Bardzo polubiłam tą grubość sznurka, łatwiej się nim robi i wyroby są delikatniejsze, mniej masywne. Polecam w szczególności na wszelkiego rodzaju maty i podkładki.



 

 



2 komentarze:

  1. Zaczynam robic narzute wedlug pani wzoru lecz mam pytanie podaj pani,że przy 188oczkach daje 80cm szer ja zmierzylam I jest 160cm czy zatem zygzak skraca szerokosc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór. Prześliczny. Chyba spróbuje zrobić dla synka kocyk takim wzrokiem;)

    OdpowiedzUsuń