niedziela, 9 kwietnia 2017

Bobbiny

Sznurki i taśmy bawełniane o wdzięcznej moim zdaniem nazwie Boobiny, służą do robienia na szydełku koszyków, mat, podkładek, dywaników, kapci, torebek, puf, nosidełek dla dzieci oraz wielu innych przedmiotów. Internet jest skarbnicą pomysłów na ten temat. 
Czy znacie już Bobbiny? Ja jestem nimi zachwycona, dają tyle możliwości. Dzięki nim znowu pokochałam  szydełko, które przez długi czas było u mnie na dalszym planie. Bobbinów można użyć również do robótek na drutach. 


Są dwa rodzaje Bobbinów. Pierwszy to taśma bawełniana z niewielkim dodatkiem lycry, o szerokości 2 cm. Ja zrobiłam z niego koszyczek, który wygląda tak:


Do zrobienia tego koszyczka użyłam Bobbinowego szydełka wykonanego ręcznie z drewna bukowego. Jest idealnie gładkie i wygodnie się nim robi.


Bobbiny szydełko bukowe

Drugi rodzaj Bobbina to sznurek bawełniany o szerokości 5 mm i 9 mm.
Koszyczek, który zrobiłam ze sznurkowego Bobbina o szerokości 5 mm w kolorze jasnym szarym prezentuje się tak:


Górę koszyka zrobiłam z Bobbinowej taśmy o szerokości 2 cm.



Zachęcam do wypróbowania Bobbinów jeśli jeszcze ich nie znacie. Satysfakcja gwarantowana :) Ja dopiero zaczynam z nimi przygodę i jestem bardzo podekscytowana, tyle rzeczy chciałabym z nich zrobić. Koszyczki mam już zaliczone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz