niedziela, 19 lutego 2017

Czapka 3x


Ażurowe czapki "trojaczki" powstały z włóczki Nako Calico. Schemat wykonania zaczerpnęłam z tej strony. Czapeczki robiło się przyjemnie, schemat jest dobrze rozpisany.

Taki model sprawdzi się idealnie przy lekko plusowych temperaturach, ażur daje wentylację. W sam raz na pogodę jaką obecnie mamy, na mrozy nie polecam. :)

Trojaczki zostaną rozdzielone, ponieważ szara czapka jest dla mnie, a dwie pozostałe zrobiłam dla znajomej. 

                                                          

Mam nadzieję, że sezon czapkowy nareszcie mija ale póki co taka  czapeczka na pewno się przyda. 

Spodobała mi się jeszcze inna  znaleziona tutaj ale to chyba już na następną zimę. :)


 

 

.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wzór jest piękny. Jak tylko go zobaczyłam to nabrałam ochoty żeby go wypróbować.

      Usuń
  2. Czapeczki są rewelacyjne i te ażurowe i ta bąbelkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tą bąbelkową na pewno zrobię na kolejną zimę. Pozdrawiam :)

      Usuń